2012. december 10., hétfő

Ízelítő :)

Sziasztok! :D
Rettenetesen sajnálom, hogy megint így hoztam az ízelítőt, aszem valahogy ez így nincs jól, de megoldom. Igazából eldöntöttem, hogy amikor felteszem a Secrets-re a frisst, akkor felrakom az ízelítőt az Inscrutable-höz. Nos ez most nem jött össze, de ezt próbálom valahogy így megoldani a későbbiekben. Szóval a következő rész előzetese …

Mire mindent összeszedtünk és mindenki elkészült Félix vezetésével repültünk vissza Forksba. Az út kellemesen telt. Jókedvűen beszélgettünk, bár a Denalik nagyrészt kimaradtak a társalgásból, leginkább Kate próbált meg befolyni a társalgásba. Azóta, hogy újratalálkoztam a Cullenekkel most éreztem magam először jól velük, most éreztem újra úgy magam, mintha én is a családhoz tartoznék. Ez egyszerre volt csodálatosan idilli és fájdalmas érzés is egyben.”


Puszi

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése