2012. december 3., hétfő

Ízelítő :D

Sziasztok! :D
Nos, a következő friss az Inscrutable Girl c. blogomon lesz. A 48. Fejezet, ami reményeim szerint holnap kerül fel. (Ezer bocsánat a kései ízelítő miatt, de sikerül megbetegednem, és nem igazán volt erőm géphez jönni … de megoldom :D)

 
Sosem hittem volna, hogy ennyire szükségem lesz majd arra, hogy elmeneküljek mindenki elől. Úgy érzem, mintha a világ összeesküdött volna ellenem. De rá kellett jönnöm, hogy ebben a világban nem a világ változott ennyire visszájára, hanem én. Én voltam az, aki drasztikusan megváltoztam az évek során. Magam elől is elrejtettem a Bella elvesztésének fájdalmát. Azt hiszem ez volt az oka annak, hogy ilyen elviselhetetlen lettem. Ezen változtatnom kell. „


A hét folyamán az ízelítőkön kívül még jelentkezem.
Puszi
xoxo

2 megjegyzés:

  1. Hali!
    Nagyon (NAGYON) Jól hangzik ez az ízelítő :):) Nem is tudom mit mondjak:D Elképzelésem sincs mi fog történni már sokszor azt sem tudom hol áll a fejem :D De persze mindig is a legjobbakban reménykedem :D Köszi

    VálaszTörlés
  2. Szia! :D
    ohh köszi, nos igen Edward ... meg értem, miért kezdődik jól a dolog :D bocsi, a kavarásokért, de én már csak ilyen bonyolultan írok ^^
    puszi<3

    VálaszTörlés