2012. december 21., péntek

Ízelítő, csúszások ...

Sziasztok!
Sajnálom, de a Kígyó a Főnix és az Oroszlán c. blogom csúszás van, vagyis ma teszem fel a frisst. Így lehetséges, hogy a Secrets of Edward and Bella c. blogomon is lesz csúszás. Sajnálom, de az ünnepek teljes káosz számomra. Így várhatóak a csúszások, de azért próbálkozom rendesen hozni a frisseket. Na de most akkro a Secretsre az előzetes …

Élvezettel merültem el Bella csókjában. Az elmúlt pár nap nehezen telt el nélküle, úgy, hogy tudtam, hogy a közelben van. Tudtam és nem érinthettem, nem csókolhattam meg. Még csak nem is mutathattam, hogy ismerem. Szörnyű volt. De most vége. Tanya visszament és újra ketten maradtunk, ketten egy eldugottnak nem mondható helyen. Egy helyen, ahol csak mi ketten vagyunk és senki más. Legalábbis így hittem. Meg voltam róla győződve. Amíg a gondolatok közt meg nem hallok egy ismerős hangot. Egy túlságosan is ismerős hangot, ami hirtelen ijedtséggel tölt el.


Puszi
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése