2012. december 11., kedd

Ízelítő :D

Sziasztok! :D
Jöttem is, hiányoztam? Képzelem xP
A következő felkerülő fejezet a 33. Fejezet lesz a Kígyó a Főnix és az Oroszlán c. blogomon.

Miután elintéztem a shefieldi ellenőrzést és persze köszönetet mondtam az én drága miniszteremnek. És kiadom a fontosabb munkaköröket a vezető auroroknak. Miután ezekkel végeztem épp ideje volt visszamennem Londonba. Épp hopponáltam volna, amikor Tom sötét ereje elárasztott. Már komolyan hiányoltam a jelenlétét és ezeket a próbálkozásait. De nem tudtam eldönteni, hogy ez most pozitívum, hogy megtudom, mire készült, vagy éppen negatív dolog, mert ha ennyi ideig nem adott magáról semmilyen jelet, akkor egészen bizonyosan készült valamire. A kérdés csak az, hogy tényleg készült-e, és ha igen, akkor mire … „

Puszi
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése