2012. november 29., csütörtök

Ízelítő :D

Sziasztok! :D
Nos, a következő friss a Secrets of Edward and Bella c. blogomon lesz. Méghozzá a 4. fejezet, ami előreláthatóan szombaton kerül fel...
 
Már három napja vagyok a Mirage-ban. Ez alatt az idő alatt rengeteg vámpírral és emberrel találkoztam. Sőt, voltak olyan vámpírok, akikkel még régebben találkoztam és bár ők emberi véren élnek, elég normálisak és nem szólnak semmit az én táplálkozási szokásaimhoz. A napjaim nagy részét azzal töltöttem, hogy valamelyik kaszinóban ütöttem el az időt. Vagy hajnal előtt pár órával körbenéztem a gyönyörűen, színesen kivilágított városban. Bár  már a harmadik nap kissé aggódtam, hogy nem jön. Már rég itt kéne lennie. Bizonyára tudja, hogy itt vagyok. Pont ő ne tudná … Talán nem fog eljönni. Végül is már 20 év eltelt.”

Egyenlőre ennyi, de hamarosan megint jelentkezem :D
Puszi
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése