2012. november 4., vasárnap

Hogyan folytassam?

Sziasztok!
Igen, igen, nem tűntem el! Gondolkodtam, hogy mit kezdjek a bloggal és arra jutottam, hogy amolyan mindenes blog lesz belőle.
Szeretnék majd könyv kritikákat feltenni. Új filmekről infókat összeszedni. Esetleg pár érdekes információ mindennel kapcsolatban ( természetfelettivel, filmekkel, könyvekkel).
Blogajánlásokkal, esetek kritikákkal versenyekkel. Talán előzeteseket is tehetnék fel a blogjaimmal kapcsolatban.
De mindez attól függ, hogy mennyire érdekel ez titeket.
Úgyhogy igazán örülnék, ha megosztanátok velem a véleményeteket vagy kéréseiteket és én mindennek próbálok majd eleget tenni. Épp ezért úgy döntöttem, hogy szavazásokat teszek ki, két hétig lesznek kinn … Örülnék, ha kapnék visszajelzéseket, hogy titeket mi érdekelne …
Előre is köszönöm <3
puszi
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése