2012. november 28., szerda

Breaking Down 2.


Helló!
Nos nem túl meglepően az Alkonyat befejező részével kezdeném.
 
Először is én csodálom Stephenie Meyert, tényleg, teljes mértékben. Ő volt az, aki - J.K. Rowling mellett - az egész modern fantasy-t fellendítette. Sokakat inspirált és a vámpír kultusz is szárnyal az Alkonyat miatt.
A könyv szerintem remek volt, persze abban is lehetne kivethető dolgo
kat találni, de most leginkább a filmről szeretnék beszélni. Előre is mindenkitől elnézést kérek, a saját véleményemet fogalmazom meg.
 
A szereplők … A könyvbéli karakterek teljesen egybeforrtak a színészekkel. És lássuk be tényleg a könyvhöz válogatták ki őket. De most komolyan Kristen? Ne értsen senki félre, bizonyára remek csaj, de szerintem NEM színésznő! Olyan szinten nem tudja magát belehelyezni a karakterbe és eljátszani a szerepét. Láttam a Zathurat is, amiben szintén szerepelt, max 5 mondta volt, nem kell sokra gondolni, de szerintem a legjobb alakítása A hirnökben volt. Lehet, hogy az Alkonyat sorozattal futott be, de szerintem azt tudta a legjobban elődani … Vagy csak az ember nem figyelt annyira és inkább próbálta megfejteni, hogy mi áll a háttérben és nem foglalkozott annyia azzal, hogy hogyan szerepel. Mielőtt megnéztem volna moziban elolvastam egy ilyen kis „összefoglalót”, hogy Kristennek vannak a filmben mimikái. Igen, voltak és tény, hogy már a száját is sikerült becsuknia. Ez már jelentős haladás volt.
 
A kicsi Renesmee-t alakító Mackenzie Foy irtó aranyos kislány, tényleg nagyon cuki és imádni való, és még ha el is fogadjuk, hogy Renesmee egy félvér, engem speciel kissé zavart, hogy ennyire ki volt pingálva szegény.
 
Na de most már tényleg a filmről … :D
Az eleje, ahogy kezdődött, az remek volt, nagyon szép, dinamikus és én imádtam, ahogy a képeket összevágták és megcsinálták.
A story … mivel olvastam a könyvet nem vártam semmi megdöbbentőt. De szerinte ez volt a legjobb film. Több vicces rész kapott benne helyet, beszólások és persze az Emmettes szkander is, ami a könyvben is szerepelt. És ezt imádtam.
De a vége … na az vitte a prímet!!!


SPOILER!!!!
Rettenetesen meglepő és bravúros volt, ahogy megoldott és bekeverték Alice látomásával és az ember tényleg elgondolkodott rajta, hogy oh szentséges szar mi történik? Senki sem gondolta volna … Ez volt az egésznek a fénypontja *-*

 

Ugyanakkor felmerül a kérdés. Lesz folytatás? Meyer nem tett közzé semmi erre utaló jelet, így elég valószínű, hogy csak nyitva hagyta a kiskaput, hogyha esetleg beütne a krakk. És ezt honnan veszem? Feltűnt nektek, hogy Carlisle és Aro is kihangsúlyozta a végén, a „most” szócskát. Ezzel arra utalva, hogy ez még nem teljesen lezárt dolog. De jöhet-e egy váratlan fordulat, ami magával hordozhatja a folytatás lehetőségét?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése