2012. november 27., kedd

Ízelítő :D

Sziasztok! :D
Ez egy pinduri ízelítő a Kígyó a Főnix és az Oroszlán című blogom következő fejezetéből. Ami előreláthatóan csütörtökön kerül majd fel...

 
Egész délután tűkön ültem, hogy mit lép Nobby. Nem kockáztathattam meg mindent. Akárhogy dönt nekem kell cselekednem. Nekem kell kezdeményeznem, hogy én lehessek a domináló fél.
- Lily, ez most komoly? - kérdezi Mark, ahogy végre sikerült bejutnom az irodába.
- Ha megmondod, hogy mire gondolsz … - nézek rá lágyan.
- Gyakorlatilag szembementél a miniszterrel! Ennek következményei lehetnek! Elég súlyosok! Mond csak, végiggondoltad ezt? - támad rám Mark....”



Ezenkívül holnap vagy holnap után hozok film kritikát is. És most már próbálom rendszeresíteni a blogot :D
Puszi
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése