2013. január 19., szombat

Előzetes :)

Sziasztok!
Nos, felkerült a friss a kígyó a Főnix és az Oroszlánon, illetve most már egészen biztos, hogy vasárnap lesz friss a Secreten … De addig is pár sor belőle :D


"Hallottam őket. Közelednek. Hatalmas mancsaik viszonylag halkan csapódnak a földbe. A sebességük megdöbbentő, még egy vámpír számára is. Hirtelen öntött el a félelem, pedig nem vagyok az az ijedős alkat. De egy erős vámpír ösztön késztet arra, hogy a félem öntse el a testem. Ugyanakkor egy másik érzés felül kerekedik ezen, mégpedig az aggodalom. Az aggodalom ad erőt, hogy se perc alatt legyűrjem az ösztönös félelemem és a farkasok felé rohanjak. Úgy rohantam mintha az életem múlott volna rajta, hogy odaérjek. Talán ez így is volt, az életem egy jelentős része bizonyosan veszélyben van. "

Puszi
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése