2013. január 4., péntek

Előzetes :D

Sziasztok!
Felkerült a friss a Kígyó a Főnix és az Oroszlán c. blogom. Egy újabb romantikus rész. De vajon eddig marad minden ilyen szép és nyugodt? .... Nem sokáig :D
A következő friss a Secrets of Edward and Bella c. blogon lesz. Mostantól próbálok visszaállni és a megszokott időpontokban hozni a frisseket, és itt is kitenni a rövidke előzeteseket …

 
Alig fél órát kaptam a nyugodt magányomból az Edwarddal közös szobánkban. Nem akartam még jobban kötődni hozzá, erre most meg még ott van a családja is. Ez egyre inkább kezd rossz útra terelődni az én szempontomból. Idáig is kötődtem hozzá, persze, hogy kötődtem, de ha még több kötelék lesz köztünk az még több fájdalommal jár nekem. De már túl késő visszakozni. Már régen túlságosan késő, hogy le tudjak róla mondani. Csak ültem a helyrehozott, de mégis ugyanúgy kinéző szobában az ágyon. És bámultam magam elé a gondolataimmal viaskodva.

Puszi
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése