2013. január 7., hétfő

Előzetes :D

Sziasztok!
Nagy sajnálatomra csak most sikerült feltennem a frisst Secreten. De remélem úgy alakulnak a dolgok, hogy keddig mindenképpen felkerül az Inscrutable-ön a következő rész :D addig is egy rövid ízelítő :D

Bella viselkedése teljesen összezavart. Először visszacsókol, aztán felpofoz, végül úgy viselkedik, mintha ezer éve barátok lennénk. Azt hiszem nem értek már semmit sem. Teljesen elvesztettem az eddig meglévő fonal végét is. De végül is mit lepődök meg? Bellaról van szó. Az még meglepőbb lett volna, ha egyszer ebben a létben értettem volna a viselkedését. De úgy tűnik ez a csoda nem adatik meg nekem. De még így is ő az, akit akarok. Akármit tesz, ő lesz nekem az igazi. Kár, hogy erre hamarabb nem jöttem rá. „

Puszi
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése