2012. február 11., szombat

Díjak *-*



Köszönöm szépen Csillagfény*-nek. <3


Szabályok:

1. Tedd ki a képet a blogodra!
2. Köszönd meg annak, akitől kaptad a díjat!
3. Írj le 6 dolgot magadról!
4. Küldd tovább 5 blog írónak, linkkel együtt!
5. Hagyj megjegyzést a blogjukon!
 
Rólam:
1. Mivel családi okok miatt hamar fel kellett nőnöm, ezért elég független egyéniség vagyok.
2.  Nem bírom elviselni, amikor irányítani akarnak.
3.  Néha meggondolatlan vagyok, mert az a szívemen, ami a számon...
4.  Utálok a múltba nézni, vagy a jövőre gondolni, így inkább élek a jelenben.
5. Még sosem voltam úgy igazán szerelmes, de aszem nem is bánom.
6. Anyum folyton a jövőmmel zaklak, ami néha eléggé frusztráló....
 
Akiknek ajánlom a díjakat:
1. Cassie B. (egy kis löket a kezdéshez ;)
2. Diana 99 ( sok sikert a versenyhez :D egy kis biztatás a résztvevőknek, én már máig bizalmat szavaztam nekik/nektek :D)
3.
Roberta
4. Claudia Vince


Pussszi: Zsó 

U.I: Már nekiláttam a következő fejezethez, de még igen csak kezdetleges, így lehet csak hétfőn kerül föl...  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése