2013. július 16., kedd

Hírek, Secret of Edward and Bella blogról

Sziasztok!
Remélem még nem mondott le mindenki teljesen rólam. Tudom, hogy már időtlen idők óta nem tettem fel ide semmit. Egyenlőre most sem tudok sokkal többet nyújtani, de legalább ízelítőket mindenképpen teszek fel. De arra jutottam, hogy az amúgy sem túl hosszú fejezetekből kivágom az első mondatokat, az semmi. Szóval próbálok ezen változtatni.

Elsőként a Secrets of Edward and Bella c. blogomra teszek fel frisst, mivel oda került fel a legrégebben. Utoljára, mint egy 2 hete tettem fel a 25. fejezet. Nem tudom ki emlékszik, vagy ki olvasta, még a történet kezdeténél feltett kérdésekre a válaszaim, de az egyik kérdés, a Milyen hosszúra tervezem? Akkor azt mondtam, hogy körülbelül 20-30 fejezet lesz, és úgy néz ki, ez tényleg így lesz. Nem akarok senkit sem untatni, nem akarom elnyújtani a végét sem, így maximum3, de valószínűsíthetően már csak 2 fejezet lesz. Többen is – na jó, ha jól emlékszem, csak ketten – kérték, hogy nem lehetnénk-e Bella és Edward megismerkedéséről novellák vagy külön történet. Én minden kérést szívesen fogadok, és próbálok eleget tenni, így úgy gondoltam, hogy a történet befejeztével lesz pár – max 5-6 – egybefüggő novella/fejezet, a múltjukról, a megismerkedésükről.

Na, de visszatérve a következő fejezethez … A folytatás magától értetődő, úgy gondolom, még a harcok fognak folytatódni, de vajon Bella eléri a célját? Megmenekülnek a gyerekei? Mi lesz a Volturival? Mi történik Bellaval? A harcnak egyszer mindig vége van. A bosszú édesebb, mint a türelmes várakozás a változásra. A döntések mindig következményekkel járnak. Vajon Bella letudja nyelni a fájdalmát, a bosszúját, amit már évszázadok óta hurcolt magával, vagy elveszti a fejét a hévben és a bosszút választja?

A friss szerdán kerül fel.

Addig is puszi:
LilyV
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése