2013. február 6., szerda

Előzetes :D

Sziasztok!
Áhh és itt vagyok, bár sajnos megint csak egy nappal előbb :/ Ezen is próbálok változtatni, de ez is több, mint a semmi. Szóval a Kígyó a Főnix és az Oroszlánra reményeim szerint holnap fel kerül a friss, de sajnos előfordulhat, hogy mégsem … Viszont legkésőbb pénteken felteszem.

"(James szemszöge)
Reggel épp ezért újult energiával keltem fel és felvillanyozva intéztem el a mindennapi dolgokat. Gyorsan ütöttem össze egy kis kaját. És reménykedve indultam munkába, jóval hamarabb, mint kellett volna, de Lily nem volt ott. Mégis bizakodó voltam, arra gondoltam, hogy még rengetege ideje van beérni. Úgyhogy végig mosolyogtam, a bizonyosságtól, hogy ma végre láthatom a feleségem. Basszus ez aztán szánalmas. Fut végig a gondolataim között, amin hirtelen el is nevetem magam. De aztán úgy döntök, hogy értelmesebb dolgok után nézek, mint például a munka. Nem árthat, ha egy kicsit dolgozunk is …Főleg, amikor ennyi tennivaló van."

Puszi
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése